Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med sedvanliga administrativa reskontrauppgifter, som registrering och verifiering av leverantörsfakturor. Uppläggning av leverantörer, registervård, framtagning och rapporter av statistik.
Vem är du?
- Utbildning inom ekonomi, som lägst på gymnasienivå
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent och arbete med leverantörsfakturor/reskontra
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.)
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Du erbjuds
Du kommer att vara anställd hos Jurek talents. Du förväntas kunna starta uppdraget omgående (1 april). Uppdraget löper tom. 31 januari 2026, med eventuell förlängning.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se . Välkommen med din ansökan redan idag, vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Om verksamheten
Jurek Recruitment & Consulting erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.