Arbetsbeskrivning
Vi söker efter en Receptionist för ett kortare uppdrag hos vår kund i fin-tech branschen. Du kommer att få stötta med kontorsservice, leveranser, beställningar och praktiska uppgifter, samt bistå i ett pågående lokal- och flyttprojekt under hösten/vintern.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av receptionsarbete, god datavana och mycket service-minded. Har du arbetat med att koordinera en kontorsflytt tidigare så detta meriterande. Du är serviceinriktad, ser andras behov och agerar alltid snabbt och vänligt.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på heltid 100% med uppdragsstart ASAP fram till 31 januari 2026. Placeringsort är i centrala Stockholm. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Victoria Tjernström på victoria.tjernstrom@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.