Arbetsuppgifter
I rollen som vaktmästare kommer du få arbeta med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster som bland annat innebär hantera post, göra beställningar, ta emot varor och distribuera, mindre hantverksjobb samt kontakt med fastighetsägare gällande felanmälningar och andra arbetsuppgifter som ingår i rollen.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att vara kvalificerad för denna roll ska du uppfylla följande:
- Gymnasieutbildning eller motsvarande Erfarenhet
- B-körkort
- God datorvana
- Tidigare erfarenhet av likande roll
- Kunskaper i MS Office och ska tidigare ha arbetat med MS Office
- Kan kommunicera flytande i svenska såväl tal som skrift.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med start 2025-09-15 och förväntas pågå till 2026-03-15. Arbetsdagen börjar klockan 8 men det finns utrymme för flex vid behov. 39,5 timmars arbetsvecka.Uppdraget kommer utföras i Hägersten.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Elvira Björebäck på Elvira.bjoreback@jurek.se
Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om Jurek
Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.