Administratör till uppdrag på Stadsbyggnadskontoret

för 6 timmar sedan
Läs Senare

Jurek söker administratör för ett uppdrag ute hos vår kund Stockholms stad på Stadsbyggnadskontoret. Är du tillgänglig att starta uppdraget i början av september? Är du även en person med en stark administrativ förmåga och är samarbetsvillig?

Arbetsuppgifter

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Leverantörsfakturor i stadens inköpssystem Agresso, vilket innefattar att kontrollera att fakturan överensstämmer med beslut och administrera i ärendehanteringssystem
  • Administrera ärenden inom bostadsanpassningsbidrag
  • Hantera enhetens utgående posthantering – dvs skriva ut, kuvertera och posta på kontoret
  • Hantera enhetens inkommande post – hämta från registraturen och fördela till berörd handläggare för vidare åtgärd.
  • Tillgodose att informationsmaterial alltid finns uppkopierat och tillgängligt

Vem är du?

För att vara kvalificerad för detta konsultuppdrag uppfyller du följande:

  • Relevant avklarad gymnasieutbildning
  • Arbetslivserfarenhet relevant för rollen
  • Goda kunskaper i MS Office
  • Allmän systemvana

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag som administrativ konsult. Tjänstens omfattning är 100%. Uppdraget startar i september och förväntas pågå tom. 2025-12-31. Viss möjlighet till distansarbete är aktuellt enligt ök med verksamheten.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Kajsa Lidén, kajsa.liden@jurek.se. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om Jurek

Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.