Customer Interaction Service B2B till premiumbiltillverkare

för 3 dagar sedan
Läs Senare

Vi söker nu en CIS B2B till en av världens ledande tillverkare av bilar och motorcyklar inom premiumsegmentet. Alla som arbetar hos vår kund är stolta över att kunna leverera bilar, tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Är du en person med stor känsla för service och brinnande passion för fordonsindustrin, så uppmuntrar vi dig att söka till denna spännande möjlighet inom Fleet Services!

Om rollen och dina ansvarsområden
Som CIS B2B kommer du att stötta det outsourcade kundserviceteamet i deras arbete mot företagets Fleet-kunder. Du kommer att ha löpande kontakt med servicepartner och med din specialistkunskap kommer du att utföra kvalitetskontroll, förbättringsarbete och säkerställa ett smidigt arbete i den dagliga verksamheten. I din roll arbetar du med att stötta servicepartnern på nordisk nivå.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
• Säkerställa kundernas förväntningar uppfylls och att kundservicefunktionen levererar i världsklass
• Stärka samarbetet med det outsourcade kundserviceteamet
• Kvalitetskontroll och förbättringsarbete
• Driva och delta i projekt för att förbättra och förenkla rutiner och processer
• Regelbundet besöka servicepartnern för att stötta arbetet på plats

Om dig vi söker
Vi söker dig som är en kommunikativ, positiv och lyhörd lagspelare. Det är av stor vikt att du kan arbeta självgående och ta eget ansvar för att driva dina arbetsuppgifter, samtidigt som du får stöd av teamet när det behövs. För att lyckas i rollen ser vi även att du är serviceminded, strukturerad och flexibel och alltid strävar efter att skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. Som person har du lätt för att samarbeta med andra då du har många kontaktytor både internt och externt.

För att kvalificera för rollen ser vi att du
• Minst 2-4 års erfarenhet av serviceinriktat arbete
• Några års erfarenhet kundservice, back office och/eller administration
• Tidigare erfarenhet av arbete inom leasing-verksamhet
• Gedigen erfarenhet av MS Office
• Du talar och skriver obehindrat på engelska och minst ett nordiskt språk
• Meriterande om du har en eftergymnasial examen inom ekonomi eller annat relevant område
• Har du tidigare arbetat inom finans är även det meriterande

Intresserad?
Tjänsten är placerad hos vår kund i Sollentuna. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym. I denna roll arbetar du som konsult via Jurek Talents och erbjuds en 6 månaders provanställning med en efterföljande tillsvidareanställning. Tjänsten är på heltid, löpande framåt och med omgående start. Letar du efter en spännande utmaning?

Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se