Arbetsbeskrivning
Arbetet kan komma att innebära:
- internt och externt kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå
- planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser
- marknadsundersökningar och omvärldsanalyser
- utforma informationsmaterial
- rådgivning till kollegor i kommunikationsfrågor
- varumärkesarbete
- uppdatera information på extern och intern webbplats
- arbete med digitala kanaler och sociala medier.
Vem är du?
Vi söker dig som ska uppfylla följande;
- högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig
utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör - kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande
- goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.) samt webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.)
- erfarenhet av att arbeta med enkäter
- kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Meriterande för uppdraget är om du har erfarenhet av samverkan.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag ute hos myndighet i Karlstad på heltid 100 %. Uppdraget förväntas starta omgående (förhoppning är under oktober månad) och pågå till 2026-04-01. Resor kommer att ingå i tjänsten. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck på Elvira.Bjoreback@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.