Ditt uppdrag som kommunvägledare
I kommunvägledarnas arbetsuppgifter ingår alla delar av ett kontaktcenters serviceverksamhet i olika kanaler som telefon, besök, chatt och mail. Arbetsuppgifterna är mycket varierande, i ena stunden informerar om hur ansökan till förskolan går till eller vad som krävs för att kunna söka försörjningsstöd, för att i nästa stund berätta om sevärdheter och ta emot felanmälningar.
Din kompetens
Vi önskar följande krav på kompetens:
- Fullgjord gymnasieutbildning
- Tidigare jobbat i kundtjänst
- Goda datorvana
- Office 360
- God förmåga i Engelska tal och skrift
- Mycket goda kunskaper (flytande) i svenska tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete från kommun.
Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd som konsult hos Jurek Recruitment & Consultting och uthyrd till kund under en tidsbegränsad period med start 1 september till 31 december 2025. Uppdraget är på heltid. Arbetet sker på plats.
Vid frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Livija Bekkhus på livija.bekkhus@jurek.se.
Konsult hos Jurek
År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.
Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek