Arbetsuppgifter
Som vaktmästare arbetar man med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster som bland annat innebär tillsyn av lokaler, vissa fastighetsrelaterade åtgärder, felanmälningar, beställningar av gemensamma förbrukningsvaror, posthantering och lokalanpassning.
Tjänsten kan innehålla arbetsuppgifter som:
- arbete med kontorsservice/internservice
- samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser
- hämta och ta emot varor samt paket
- bistå vid flytt och möblering
- iordningsställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
- ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner
- sköta tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter eller kursmaterial
- genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren
- kontrollera inpassering och ta emot besökare
- dokumentera åtgärder.
Vem är du?
För att vara kvalificerad för denna roll ska du uppfylla följande:
- minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
- körkort klass B
- grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
- grundkunskaper i ärendesystem
- kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med start 2024-12-02 till 2025-12-01. Det kan komma att bli aktuellt med viss möjlighet till förlängning i 6 x 2 månader på konsultuppdraget. Arbetsort kommer variera mellan Mölndal, Vestgatan och Kållered. Det kommer vara ett uppdrag på heltid med arbetstider 08.00 - 16.27.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck på Elvira.bjoreback@jurek.se
Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om Jurek
Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.