Om uppdraget
I rollen som Ekonomiassistent med IT- och kontorskoordinerande ansvar kommer du att vara en viktig del av kundens dagliga verksamhet. Du arbetar heltid på plats i Göteborg och får möjlighet att bidra till både struktur och trivsel i organisationen.
Arbetsuppgifter
Ekonomi:
• Hantera kund- och leverantörsreskontra
• Stötta i prognosarbete och samarbeta med ekonomiansvarig
IT och system:
• Vara superuser i interna system
• Beställa och administrera hårdvara (datorer, telefoner)
• Stötta vid onboarding/offboarding och fungera som kontaktperson mot IT-avdelningen
Kontorsadministration:
• Planera sociala aktiviteter och trivselevent
• Välkomna besökare och hantera exempelvis post och telefon
Service och flexibilitet:
• Vara en problemlösare som trivs i ett högt tempo och kan prioritera om snabbt
Din profil
• Erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra
• God systemvana och teknisk förståelse
• Social, prestigelös och trygg i dig själv
• Flexibel och hjälpsam med god förmåga att växla fokus
• Bekväm med engelska i både tal och skrift
Ansökan
Låter det intressant? Ansök redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!