Arbetsuppgifter
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;
- Bemöta vår besökare i stadsdelsförvaltningens reception
- Var stöd till medarbetare i frågor kopplade till besöksrummen
- Hålla ordning i väntrum och besöksrum
- Ta emot ansökningar och brev från besökare
- Hjälpa besökare med utskrifter
- Hantering av passerkort för personal
- Ta emot post och leveranser.
Vi söker dig som har:
Erbjuden konsult ska uppfylla nedan kompetenskrav;
- Har en har fullständig gymnasieutbildning
- Har erfarenhet av receptions och/eller administrativt arbete
- Har ett trevligt och professionellt bemötande
- Är självständig, serviceinriktad och lösningsorienterad
- Kommunicerar flytande svenska i tal och skrift
- Har ett öga för struktur och ordning.
Meriterande för uppdraget är om du har språkkunskaper i flertalet språk.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med start 19/1 - 2026 som pågår till 27/3 - 2026. Arbetstider mån-tor 08.00-16.30 och fre 08.00-16.00. Arbetet utförs på plats i Hässelby torg 20-22, plan 2.
Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund Stockholms stad. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta, Elvira Björebäck, elvira.bjoreback@jurek.se.
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Om Jurek
Jurek recruitment & consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

