Är du en självgående ekonomiassistent som trivs i förändring och vill vara en nyckelspelare i ett spännande digitaliseringsprojekt? Då kan det här vara uppdraget för dig! Vi söker nu en ekonomiassistent till ett konsultuppdrag hos en kund i Svenljunga, med uppdraget att stötta i övergången till en digital leverantörsreskontra.
Om uppdraget:
• Uppdragsstart: Vecka 33 eller 34
• Omfattning: Heltid
• Uppdragslängd: Till årsskiftet
• Placering: På plats i Svenljunga – hybridmöjlighet finns, men vissa perioder kräver närvaro
• Arbetstid: 08.00–17.00 eller 07.30–16.30
Arbetsuppgifter:
• Stöd i digitaliseringen av leverantörsreskontran
• Löpande arbete med leverantörsfakturor och bokföring
• Delta i projektets olika faser, med särskilt fokus under uppstartsperioden
• Samarbeta med ekonomiteamet och bidra till förbättrade processer
Vi söker dig som:
• Har erfarenhet av leverantörsreskontra
• Har grundläggande kunskaper i bokföring
• Har arbetat i system som t.ex. Regions eller Medius
• Behärskar grundläggande engelska
• Är självgående, lösningsorienterad och flexibel
• Trivs i en miljö med förändring och utveckling
Meriterande:
• Erfarenhet av löneadministration
• Har tidigare deltagit i digitaliseringsprojekt eller systemimplementationer§
Vad erbjuder vi dig?
Som konsult hos Jurek får du möjlighet att utvecklas i din roll som ekonomiassistent, samtidigt som vi erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Du får en fast marknadsmässig månadslön, kompetensutveckling och möjlighet att skapa värdefulla kontakter inom både företag och branscher. Vi har kollektivavtal och välkomnar även dig som vill arbeta som underkonsult.
Varmt välkommen med din ansökan!