Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som gärna har arbetat kontorsassistent eller liknande i en tidigare roll och brinner för att ge god service, möta människor och har ett helhetsperspektiv i din yrkesroll. Du kan prioritera och organisera, har förmågan att se förbättringsmöjligheter och var din service behövs bäst.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att utgöras av sedvanlig kontorsservice och följande uppgifter är vanligt förekommande:
• Intern support för kollegor – ex. enklare IT hantering och beställningar
• Möten: boka mötesrum, ta emot besök, kaffe, duka undan m.m.
• Inventering och beställning av kontors- och förbrukningsmaterial
• Kontakter med städfirma, leverantörer, växtservice mfl.
• Återvinning och sekretesskärl
• Posthantering inkl. hämta rek och budservice
• Kontaktperson hyresvärd, felanmälan och övriga lokalfrågor
Vem är du?
För att passa in i vår verksamhet ska du ha en professionell inställning, en karismatisk och förtroendeingivande personlighet samt ett starkt driv och engagemang. Samtidigt är det viktigt att du är driven och strukturerad, men också prestigelös och ödmjuk. Vi värnar om att bevara vår goda, personliga stämning och starka kollegialitet, då vi är övertygade om att detta, i kombination med vår höga grad av specialisering och flexibilitet, skapar de bästa förutsättningarna för våra klienters affärer.
Ansökan
Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Omfattning: 50–70 %
Placering: Malmö
Hantering av ansökningar och intervjuer kommer att ske löpande och vi ser fram emot att få dina handlingar så snart som möjligt. För ytterligare information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Merima Kastrat på mejl: merima.kastrat@jurek.se
Om Jurek
Jurek Recruitment & Consulting AB är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och konsultlösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom Law, Business support, Finance, HR och Marketing/Communication.