Registrator

för 5 timmar sedan
Läs Senare

Är du intresserad av ett uppdrag inom registratur på heltid eller deltid i en kommun utanför Göteborg? Har du erfarenhet som registrator i kommunal verksamhet och möjlighet att starta omgående?´

 

Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Kommunens centralregistratur är en del av kommunkansliet och bemannas av en registrator, två nämndsekreterare samt en assistent. Teamet arbetar i ärendehanteringssystemen Evolution och Vision. Förekommande arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: 

  • Registrering
  • Diarieföring
  • Expediering 
  • Utlämnade av allmänna handlingar

Vem är du?

Vi söker dig som har:

  • Några års erfarenhet i en liknande roll i en kommun
  • Erfarenhet av utlämnande av allmän handling
  • Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Evolution
  • Behärskar och har god förståelse för lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registrators funktion och ansvar
  • Behärska och ha god förståelse för svenska språket i tal och skrift

Meriterande önskemål: 

  • Erfarenhet av Vision

Du erbjuds;

Vi erbjuder dig ett konsultuppdrag hos vår kund med en flexibel omfattning på deltid eller heltid. Tilltänkt uppdragsstart är så snart som möjligt till och med 2026-03-01, med eventuell möjlighet till förlängning. Det finns goda möjligheter att arbeta en stor del av uppdraget på distans. Du kommer att vara anställd av Jurek och erbjuds en tidsbegränsad anställning.

Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Therese Sundin på Therese.sundin@jurek.se 

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.