Som ekonomiassistent hos vår kund blir du en viktig del av ekonomiteamet där ditt huvudsakliga ansvarsområde blir fakturering och påminnelsehantering.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
- Förberedelse och framtagning av fakturaunderlag
- Kundfakturering
- Påminnelse- och dokumenthantering
- Stöttning i övrig löpande bokföring
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med kundreskontra och fakturering. För att trivas i den här rollen bör du vara engagerad, noggrann och prestigelös. Vi ser att du är van vid att jobba mot en rad olika intressenter och trivs med självständigt arbete. Erfarenhet från liknande arbete på en advokatbyrå är meriterande men inget krav. Du är en van användare av Officepaketet och du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag med start omgående i välkomnande och inkluderande miljö och där du får möjlighet att möta många inspirerande människor. Du kommer sitter i kundens attraktiva lokaler centralt i Stockholm som erbjuder ett öppet klimat och där du kommer att bli en del av ett härligt ekonomiteam och rapportera till ekonomichefen. Uppdraget löper på heltid under några månader med chans till över rekrytering.
Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sophie Hersvall på sophie.hersvall@jurek.se