Mobility Coordinator till Deloitte
KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 46 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Carlsgatan 3
211 20 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se
Deloitte

Mobility Coordinator till Deloitte

07-02-2019

Lockas du av internationella kontakter? Vill du hjälpa blivande kollegor som flyttar till Sverige att få en bra start i sin karriär på Deloitte? Eller hjälpa till att skicka ut befintliga kollegor på spännande uppdrag runt om i världen? Då kan jobbet som Mobility Coordinator vara något för dig!

Som Mobility Coordinator hos Deloitte arbetar du operativt för och tillsammans med vår HR-avdelning i nära samarbete med vår Mobility Lead. Du koordinerar och hanterar olika typer av frågor som rör Mobility. Du sitter på plats i Stockholm men supporterar även övriga kontor runtom i landet på distans.

Din bakgrund
För att passa i rollen som Mobility Coordinator på Deloitte tror vi att du är i början av din karriär och lockas av en spännande och utåtriktad roll. Vi söker dig som har en akademisk examen inom HR/Juridik eller motsvarande och troligen har du hunnit arbeta ett par år i en koordinerande eller administrativ roll efter eller under studietiden. Har du även erfarenhet inom Mobility-området och/eller av lönehantering sedan tidigare är det ett stort plus men inget krav.

Som person gillar du ordning och reda samt har ett sinne för detaljer. Du tycker om att koordinera och är duktig på att ha många olika ärenden på gång samtidigt och med olika kontaktytor internt och externt. Du är flexibel, positiv och har alltid ett leende på läpparna trots att det ibland är stressigt. Excel är något du hanterar väl och trivs med.

Deloitte erbjuder dig möjligheten att arbeta med många trevliga kollegor på HR avdelningen men även inom övriga affärsområden hos Deloitte. Du får även sitta på deras fina kontor mitt i centrala Stockholm.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående som beräknas pågå till och med september
2019 med eventuell möjlighet till förlängning.

Några av dina dagliga arbetsuppgifter
• Tillhandahålla administrativt stöd inom mobility-processer till dina uppdragsgivare
• Fungera som en central kontakt inom mobilitetsfunktionen för att strukturera och organisera processer
• Budgetarbete
• Framtagande och granskning av kontrakt
• Samordning av mobilitetsinsatser och kontakt med leverantörer som hjälper oss att hantera detta
• Fungera som en länk mellan olika avdelningar (Skatt, HR , Finance)
• Kommunicera med HR-ansvarig för olika affärsområden och hålla dem uppdaterade om mobilitetsärenden
• Svara på Mobility-relaterade frågor
• Hantering av rapporter/dataförfrågningar m.m. i interna system

Välkommen med din ansökan, gärna så snart som möjligt, då intervjuer och urval kommer att ske löpande.

I denna process samarbetar vi med Jurek. För mer information om rollen, kontakta Cecilia Hasslev, cecilia.hasslev.billing@jurek.se 0733 41 41 98.

Sökord: Expat, Mobiliy, Lön, Human Resources, Talent, Administration, Administration, Salary

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning:
Visstid Heltid

Kontakt:
Cecilia Hasslev
0733414198

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

VÄLKOMMEN