Tillgängliga kandidater inom Business Support – Jurek Rekrytering & Bemanning
KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 46 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Carlsgatan 3
211 20 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se

Tillgängliga kandidater inom Business Support

07e6eb3fac6752dae9f88fce93fd7d30

I de flesta organisationer är de administrativa rollerna viktiga pelare för att få verksamheten att gå runt! Det vet vi på Jurek och inom vårt specialistområde Business Support lägger vi ner mycket tid och energi på att hitta de bästa kandidaterna för sådana uppdrag.

Vi presenterar här ett urval av Executive Assistants och Office Managers med olika erfarenhet och bakgrund. Det de har gemensamt är att alla är riktigt erfarna inom sina yrken samt att de alla är intresserade av nya möjligheter i sin karriär!

Behöver ni hjälp att hitta er nästa kollega? Hör av er direkt till oss eller via formuläret längst ner på denna sida! Vi hjälper även till att hitta kandidater inom Juridik, Ekonomi, HR och Marknad.


tillgänglig kandidat
HEAD OF OFFICE, Office Manager och Chefsstöd

Kandidaten har senast haft en tjänst som nordisk Head of Office med ansvar för bl.a förhandling av avtal, planering av events och ansvar för kontorsflytt. Kandidaten har arbetat nordiskt i olika HR-frågor som generella policyfrågor, skapande av processer och rutiner för on-och offboarding etc. Stöttat cheferna i arbetsrättsliga frågor, bistått vid rekryteringar och varit ett generellt stöd till VD med mera.

Kandidaten är mycket duktig inom Officeprogrammen och har verkat i internationell miljö och talar och skriver flytande engelska. Hen upplevs som driven och har mycket energi, trivs i en social kontext och är van att ta mycket ansvar. Utmaning och utveckling är viktigt för att Kandidaten ska känna sig motiverad. Hen har hög arbetskapacitet och hög moral. Kandidaten är öppen för interimsuppdrag och fasta tjänster

TILLGÄNGLIG: Fr.o.m oktober/november

ARVODE: ca 690 kr/tim 


tillgänglig kandidat
OFFICE MANAGER med erfarenhet att stötta medarbetare och ledning

Kandidaten har de senaste åren arbetat som Office Manager inom Professional Services. Hen är van att stötta medarbetarna med allt administrativt, komplex resekoordinering samt ha ett övergripande kontorsansvar inklusive budgetansvar. Hen har utvecklat och skapat samtliga administrativa rutiner och byggt upp en väl fungerande administration. Kandidaten har även hjälpt vissa delägare med möteskoordinering samt haft funktionellt ansvar för en kontorsassistent.

Kandidatens nästa steg är en Executive Assistant roll där hen får möjlighet att arbeta lite närmre kärnan. Hen har nyligen avslutat en projektledarutbildning på Berghs School of Communication.

Kandidaten ger ett energifyllt intryck, orädd på ett positivt sätt och är van att arbeta med många parallella uppgifter och arbeta proaktivt. Hen är snabb och effektiv och har lätt att se helhetsperspektivet. Hen har pondus och är framåt och trevlig med härlig energi. Kandidaten är öppen för konsultuppdrag via Jurek men också av fasta tjänster

TILLGÄNGLIG: Omgående

PRIS: Ca 620 kr/tim 


tillgänglig kandidat
VD- OCH LEDNINGSASSISTENT

Kandidaten har de senaste 12 åren arbetat som VD-Assistent. I sin roll har Kandidaten även stöttat styrelsen och assisterat ordförande, skött koordinerande och administration inför och efter styrelsemöten, skrivit presentationsunderlag, administrerat ekonomi och hanterat löner till styrelse och valberedning etc. Kandidaten koordinerar och administrerar allt inför bolagsstämmor och ser till att allt logistiskt fungerar väl. Kandidaten är en naturlig ”värdinna”, trivs med högt som lågt och har ordning och reda på saker och ting. En riktigt duktig assistent med en mycket behaglig och trevlig personlighet. Bra på engelska och goda kunskaper i Office programmen.

En person med stort hjärta och hög lojalitet till sin arbetsgivare och sina arbetsuppgifter som har naturlig fallenhet för service och professionalism. Kandidaten är intresserad av fasta tjänster såväl som interimsuppdrag.


TILLGÄNGLIG
: Omgående

LÖNEANSPRÅK: ca 50 000 kr/mån


EXECUTIVE ASSISTANT
tillgänglig kandidat

Kandidaten är en mycket erfaren ledningsassistent med mångårig erfarenhet att driva projekt självständigt kopplat till koncernledning, bolagsstyrelse, stämmor och uppgifter kopplat till CFO. Hen har senaste 12 åren arbetat i börsnoterat bolag och är van vid Professional Services.

Kandidaten planerar, förbereder material, deltar i och för protokoll vid styrelsemöten och koncernledningsmöten. Kandidaten sköter bokningar av möten, resor, konferenser och analytikerträffar och hjälper till med presentationer, texter, rapporter och bolagets årsredovisning. Kandidaten har även vana av att publicera pressreleaser och finansiella rapporter samt uppdaterar IR-relaterad information på webben. Hen stöttar i strategiplanering, projektleder årsstämmor, administrerar bolagsärenden samt har deltagit i fler förvärvsprocesser.

Kandidaten är noggrann, strukturerad, har hög integritet och ordning och reda. Lätt till skratt och en behaglig och trevlig personlighet. Mycket van att arbeta i internationella sammanhang och har en hög arbetskapacitet. Kandidaten är enbart intresserad av fasta tjänster.

TILLGÄNGLIG: Omgående

LÖNEANSPRÅK: ca 55 000 kr/mån


tillgänglig kandidat
ERFAREN ASSISTENT

Kandidaten har lång erfarenhet av service och reception i grunden och från 2016 har hen arbetat som MP-assistent på advokatbyrå samt stöttar omkring 8 jurister parallellt. Kandidaten skull önska att vidareutvecklas i Assistentrollen och assistera ett något mindre team. Hen trivs jättebra i assistentrollen och är duktig på word, kalenderkoordinering för olika tidszoner, koordinering av möten, förbereda stämmor, följa upp protokoll etc. Mycket goda kunskaper i Word och Powerpoint, kan också en del Excel.

Kandidaten motiveras av att kunna bidra till företaget, är självgående och ser gärna att företaget arbetar med ngn form av feedbackkultur för att kunna utvecklas och veta vad som fungerar bra.

Hen kan beskrivas som lätt att ha att göra med, någon som alltid ställer upp, positiv och flexibel. Kandidaten är även mycket noggrann och är van att hantera fler parallella projekt. Som person är hen omtänksam och ser och bryr sig om andra, van att hantera stress och blir fokuserad när det hettar till om öronen. Kandidaten är enbart intresserad av fasta tjänster.

TILLGÄNGLIG: Inom 2-3 månader

LÖNEANSPRÅK: ca 38 000 kr/mån 



Annars är du såklart varmt välkommen att kontakta din kontaktperson på Jurek eller ringa oss direkt!

Tel. 08-525 01 800

Biblioteksgatan 11, STOCKHOLM

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

VÄLKOMMEN

kartastockholm
kartagöteborg
kartamalmö
kartasundsvall