Tillgängliga kandidater inom Business Support – Jurek Rekrytering & Bemanning
KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 46 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Carlsgatan 3
211 20 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se

Tillgängliga kandidater inom Business Support

07e6eb3fac6752dae9f88fce93fd7d30

I de flesta organisationer är de administrativa rollerna viktiga pelare för att få verksamheten att gå runt. Det vet vi på Jurek och inom vårt specialistområde Business Support lägger vi ner mycket tid och energi på att hitta de bästa kandidaterna för sådana uppdrag.

Jurek Business Support består av ett team med rekryteringskonsulter, konsultchefer och researchers som rekryterar och hyr ut konsulter inom administration. Vi tillsätter tjänster såsom VD-assistent, Paralegal, Office Manager, administratör, receptionist och assistent.
Nedan vill vi presentera några av de kandidater från vårt nätverk som är tillgängliga omgående.

Behöver ni hjälp att hitta er nästa kollega? Hör av er direkt till oss eller via formuläret längst ner på denna sida. Vi hjälper även till att hitta kandidater inom Juridik, Ekonomi, HR och Marknad.


tillgänglig kandidat
LÖSNINGSFOKUSERAD FACILITY MANAGER

Kandidaten har de senaste åren arbetat som facility manager med ansvar för bl a alla FM-tjänster samt HR-frågor. Kandidaten har arbetat på internationella techföretag och har en god erfarenhet av att bygga upp rutiner och processer. Hen har även varit ansvarig för kontorsflyttar och drivit diverse olika projekt där hen haft budgetansvar. Kandidaten är driven, strukturerad, professionell och har en hög arbetskapacitet. Hen beskriver sig själv som en effektiv arbetsmyra som gillar att se resultat!

TILLGÄNGLIG: Omgående
Pris: 690 kr/tim


Öppen för både rekrytering och konsultuppdrag
 

tillgänglig kandidat
AMBITIÖS JURISTSTUDENT med byråerfarenhet

Kandidaten läser sin första termin på juristprogrammet och har tidigare erfarenhet som junior assistent på en advokatbyrå. Hen har även arbetat som butiksansvarig och butikmedarbetare. Kandidaten motiveras av att kunna bidra till företaget, är lösningsfokuserad, noggrann och målmedveten. Under studietiden skulle kandidaten parallellt gärna arbeta deltid inom någon form av juridisk verksamhet för att på så sätt utvecklas inom sitt område. Kandidaten ger ett mycket positivt och engagerat intryck. Hen har varit konsult via Jurek tidigare och har varit väldigt uppskattad ute hos kunden.

TILLGÄNGLIG: Omgående
PRIS: Ca 335 kr/tim 

Öppen för både rekrytering och konsultuppdrag 

tillgänglig kandidat
KONTORSANSVARIG/VD-ASSISTENT med internationell erfarenhet

Kandidaten har fyra års erfarenhet som kontorsansvarig och ett års erfarenhet som VD-assistent utomlands. I sin senaste roll som kontorsansvarig har arbetsuppgifterna inkluderat en omfattande kontorsflytt, fakturering, bokningar/beställningar och events. I rollen som VD-assistent ansvarade hen för kalenderbokningar, resebokningar, presentationsunderlag och sett till att allt logistiskt fungerar på bästa sätt. Bra på engelska och goda kunskaper i Office programmen. Kandidaten upplevs som ambitiös, driven och professionell. Hen drivs att få ta eget ansvar och driva förbättringsarbete.


TILLGÄNGLIG
: Omgående
PRIS: 520 kr/tim

Öppen för både rekrytering och konsultuppdrag 

ADMINISTRATÖR med sifferintresse
tillgänglig kandidat

Kandidaten har flera års erfarenhet inom administration och ekonomi. Hen har i sin senaste roll haft en bred administrativ tjänst som även inneburit ett ansvar för den löpande bokföringen, fakturering,  löner, beställningar mm. Hen har skött administration och ekonomi för fyra företag inom bolaget och söker nu en liknande roll. Kandidaten trivs bäst när hon får eget ansvar och där det finns möjlighet att utvecklas inom ekonomi.  Kandidaten är trevlig, social och ordentlig.  Hen beskriver sig själv som en positiv och sifferälskande administratör!

 

 

TILLGÄNGLIG: Omgående
PRIS: 490 kr/tim

Öppen för både rekrytering och konsultuppdrag 

tillgänglig kandidat

IP-PARALEGAL som vill bredda sig inom juridik

Kandidaten har cirka 2 års erfarenhet som IP-Paralegal och har tidigare arbetat utomlands som juristassistent. Hen har i sin senaste roll främst varit fokuserad på området patent, men söker sig nu vidare för att bredda sina kunskaper.  I framtiden är en paralegaltjänst på en advokatbyrå mycket lockande. Som person beskriver sig kandidaten: noggrann, lösningsorienterad, strukturerad och snabblärd.  Kandidaten ger ett mycket gott intryck och framstår som en målmedveten och ambitiös person.

TILLGÄNGLIG: Omgående
PRIS: 490 kr/tim

Öppen för både rekrytering och konsultuppdrag 


Annars är du såklart varmt välkommen att kontakta din kontaktperson på Jurek eller ringa oss direkt!

Tel. 08-525 01 800

Biblioteksgatan 11, STOCKHOLM

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

VÄLKOMMEN

kartastockholm
kartagöteborg
kartamalmö
kartasundsvall