Tillgängliga kandidater inom Business Support – Stockholm – Jurek Rekrytering & Bemanning
KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 46 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Carlsgatan 3
211 20 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se

Tillgängliga kandidater inom Business Support – Stockholm

HR trender 2019

På jakt efter er nästa medarbetare?

Här nedan presenterar vi några utvalda kandidater inom olika administrativa områden som finns tillgängliga i Jureks nätverk i och runt Stockholm just nu. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du är på jakt efter någon av föreslagna kandidater eller om ni vill ha hjälp att hitta något helt annat. Kom ihåg att vi även kan hjälpa er hitta kandidater inom andra affärsområden, som Juridik, HR, Marknad och Ekonomi!


Driven och engagerad ADMINISTRATÖR  i början av karriären

Kandidaten tog studenten i juni 2017 och började arbeta som kundtjänstmedarbetare under hösten samma år. Här har hen arbetat med inkommande samtal och supporterade kunder via telefon och mail, främst i frågor gällande abonnemang och fakturor. Kandidaten arbetade administrativt med att bland annat logga ärenden. Kandidatens starka sidor är att hen är mycket lösningsfokuserad, noggrann och har en hög servicekänsla.

 

 

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

  • Kundtjänst
  • Service och kundvård
  • Officepaketet (Främst Excel och Word)

Tillgänglig: Omgående

Pris: 335 kr/tim


Erfaren ORDERADMINISTRATÖR

Kandidaten har erfarenhet inom orderadministration och började arbeta inom order 2010 men valde att studera till centrumledare 2014 och arbetade i butik under studietiden. Efter sin examen fick kandidaten en tjänst som butikschef, men då butiken tyvärr gick i konkurs efter drygt ett år sökte hen sig vidare har sedan dess arbetat som projektsamordnare, inom administration och arbetar idag som orderadministratör.

 

 

Kandidaten har erfarenhet inom följande: 

  • Service och kundtjänst
  • Projektsamordnare
  • Säljsupport och orderadministration
  • SAP

Tillgänglig: Fr.o.m 1 februari

Pris: 420 kr/tim


Ambitiös SÄLJKOORDINATOR/ADMINISTRATÖR

Kandidaten har lång erfarenhet av kundservice och arbetar i dagsläget i en roll som Customer Care Agent, där hen via mejl, telefon och chatt är behjälplig i diverse ärenden. Vidare har kandidaten erfarenhet från administration och reception då hen under ett års tid arbetade i en kombinerad roll med fokus på internservice och administration. Sedan tidigare har kandidaten under en längre tid arbetat som kundkommunikatör, vilket dels innefattade kundvård men även interna utbildningar för personalen. Kandidaten uppfattas som driven och ambitiös och känner sig redo att fortsätta utvecklas inom det administrativa området. Denna kandidat är framförallt intresserad av rekrytering.

Kandidaten har erfarenhet inom följande system: 

  • Kundtjänst/kundsupport
  • Reception
  • Administration
  • Viss fakturahantering och övrig ekonomirelaterad administration

Tillgänglig: Fr.o.m januari 2019

Pris: 520 kr/tim


Administrativ KOORDINATOR med projektledarvana

I grunden är kandidaten utbildad hudterapeut, men valde senare att gå en annan karriärväg och har sedan 2011 arbetat i koordinerande och assisterande roller. Kandidaten avslutade nyligen en anställning som Facility Coordinator och söker sig till administrativa och koordinerande roller där hen får utlopp för sin förmåga att projektleda. Sedan tidigare har kandidaten arbetat i en roll som kontorsansvarig, där hen skötte alltifrån inköp och reception till att hantera den dagliga driften på kontoret. Kandidaten ger ett mycket engagerat och drivet intryck och söker sig till breda roller inom det administrativa området i en roll där hen får ta ansvar.
Kandidaten är intresserad både av rekrytering och bemanning.

Kandidaten har erfarenhet inom följande system:

  • Administration (fakturor, utskick, bokningar m.m.)
  • Driftansvar/teamledaransvar över reception/kontor
  • Inköp
  • System: Vim, Maconomy

Tillgänglig: Omgående

Pris: 499 kr/tim


Driven ADMINISTRATÖR med erfarenhet från HR-administration och kundservice

Kandidaten tog studenten 2014 och har sedan dess arbetat administrativt i olika roller med bland annat kundservice samt inom Back-Office. Kandidaten har även studerat kurser inom Management, Business och Marketing i USA. Nu senast har kandidaten arbetat på ett internationellt IT-bolag där hon ansvarat för On-boarding och arbetat med HR-administration. Hen uppfattas som en proaktiv och självgående person som är flexibel och bra på att snabbt anpassa sig till nya miljöer.

 

Kandidaten har erfarenhet inom följande system:

  • Office-paketet
  • Försäkringsadministration och Back-Office inom bank.
  • On-boarding och HR-administration.

Tillgänglig: Fr.o.m 1 januari 2019

Pris: 440 kr/tim


Erfaren KOORDINATOR

 

Kandidaten är en gedigen administratör som har arbetat brett inom både administration och försäljning. Kandidaten arbetade länge inom försäkringsbranschen där hon hanterade överföringar, avstämningar och rådgivning. Kandidaten valde sedan att gå vidare inom försäljning där hon arbetade med kundrelationer inom rekryteringsbranschen. Idag har kandidaten ett föräldravikariat som koordinator som innebär koordinering av avtal, uppföljningar och uppdateringar i system.

Kandidaten har erfarenhet inom följande system:

  • Försäljning
  • Koordinering av upphandling och avtal
  • Fakturaavstämningar och kassaavstämningar

 

Tillgänglig: Fr.o.m 11 januari

Pris: 473 kr/tim


Senior VD-ASSISTENT med erfarenhet från att arbeta i större bolag

Kandidaten har precis avslutat ett konsultuppdrag i rollen som VD-assistent på ett större bolag inom telekom där arbetsuppgifterna innebar att stötta den nordiska marknadsavdelningen med uppgifter så som resebokningar, skicka kallelser, sammanställa material och ansvara för upphandling av kontorsmaterial. Dessförinnan arbetade kandidaten under flera år på ett internationellt bolag inom bilindustrin där kandidaten även var projektledare för en rad olika events inom bolaget. Kandidaten söker en liknande roll som tidigare och är öppen för både bemanning och rekrytering.

 

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

  • Granskning, attestering av tidredovisning samt reseräkningar
  • Boka hotell, konferensanläggningar samt upplägg av konferenser för olika affärsområden samt externa delegationer
  • Beställning av datorer, telefoner, catering etc.
  • Hantering och exekvering av inköpsordrar för externa tjänster
  • Ansvarar för att enhetens hemsida på intranätet uppdateras
  • Skickar kallelser, sammanställer aktuellt material för ledningsgruppen samt deltar på ledningsgruppsmöten
  • Koordinerar och planering av interna möten, rumsbokningar
  • Dokumenthantering, beställning av IT/telefon tjänster

Tillgänglig: Omgående

Pris: 650 kr/tim


Erfaren ASSISTENT

Kandidaten har en gedigen bakgrund inom administration. Hen har tidigare arbetat som konsult men fick sedan en tillsvidaretjänst som kontorskoordinator på en myndighet där hen arbetade med ledningsstöd, koordinering av kontoret samt registratur. Kandidaten stöttade även ledningsgruppen. Efter några år på myndigheten sökte hen sig vidare och började en tjänst som stadsadministratör på en kommunal verksamhet där hen skötte det dagliga administrativa arbetet. Tyvärr var det en rörig arbetsplats och kandidatens sökte ganska fort sig vidare till en roll som stabsassistent. I rollen hanterade hen sedvanliga sekreteraruppgifter samt stöttade avdelningens ledningsgrupp. Kandidaten söker nu nya utmaningar och vill gärna arbeta som VD-assistent eller ledningsgruppsassistent. Hen är intresserad av både bemanningsuppdrag och rekrytering.

 

Tillgänglig: Omgående

Pris: 520 kr/tim


SERVICEDRIVEN teamledare

Kandidaten har de senaste fem åren arbetat på en hotellkedja, både på deras konferensavdelning och i deras servering. Arbetet på konferensavdelningen innebar att se till att lokalerna var presentabla och att konferensgäster togs omhand och i serveringen har hen främst arbetat med frukost och lunch. Det senaste halvåret har kandidaten fått ett utökat ansvar som TF teamledare där hen ansvarat för beställningar och inventeringar samt arbetslett 10 medarbetare i serveringen när dennes chef varit frånvarande. Kandidaten känner nu att hen vill testa något nytt och är öppen för förslag. Kandidaten är intresserad av både bemanningsuppdrag och rekrytering.
Hen upplevs som trevlig, social och varm som person.

 

Tillgänglig: Omgående

Pris: 370 kr/tim



Ni kan självklart även höra av er till er kontaktperson på Jurek, eller så når ni oss på:

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

VÄLKOMMEN

kartastockholm
kartagöteborg
kartamalmö
kartasundsvall