Tillgängliga kandidater inom administration just nu! – Jurek Rekrytering & Bemanning
KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 46 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Carlsgatan 3
211 20 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se

Tillgängliga kandidater inom administration just nu!

9e8c6cf34e222f5c530a31e6cabcd6db

I de flesta organisationer är de administrativa rollerna riktigt viktiga pelare för att få verksamheten att gå runt! Det vet vi på Jurek och inom vårt specialistområde Business Support lägger vi ner mycket tid och energi på att hitta de bästa kandidaterna för sådana uppdrag. Vi skulle vilja presentera ett urval för er – en blandning av assistenter, Office Managers och receptionister. Behöver ni hjälp att hitta er nästa kollega? Hör av er direkt till oss eller via formuläret längst ner på denna sida! Vi hjälper även till att hitta kandidater inom Juridik, Ekonomi, HR och Marknad.


tillgänglig kandidat

Assistent med erfarenhet av juridisk administration

Kandidaten har en bakgrund inom administration där hen bland annat arbetat som juristassistent på en stor advokatbyrå och innan dess som rådgivningsassistent på finansbolag. Hen är mycket driven och ambitiös till sin läggning och vill gärna arbeta med kvalificerade uppgifter inom administration men är samtidigt prestigelös och har inga problem att varva det med enklare uppgifter. Kandidaten har skaffat sig mycket erfarenhet under de senaste åren och har snabbt lyckats avancera på de arbetsplatser hen varit på!

Kandidaten har en mycket positiv energi och ett starkt driv – är varm, öppen och ambitiös och blir snabbt en omtyckt kollega. Hen trivs i organisationer där det är ett öppet klimat, där man jobbar hårt men samtidigt har roligt med sina kollegor. Öppen för både rekrytering och bemanning.

TILLGÄNGLIG: Omgående

KOSTNAD:  540 kr/tim


tillgänglig kandidat
Office manager med hög initiativförmåga

Denna kandidat ger ett mycket trevligt bemötande och brinner för att ge service till sin omgivning! Hen har nu senast arbetat två år på ett mellanstort finansbolag där huvudansvaret har varit att ansvara över reception och telefon, förbereda möten, material samt assistera VD och arrangera resor och event. Då bolaget nu såldes försvann hens tjänst i och med det nya förvärvet. Hen upplevs som en social, glad och ambitiös person som har ett öga för att se vad som behöver göras och är duktig på att ta egna initiativ. Hen har en ”doer”-attityd och ett sinne för detaljer.

Hen har sedan tidigare även erfarenhet inom ekonomi och har arbetat med löpande bokföring, kontering och avstämningar. Kandidaten har studerat bokföring på Påhlmans Handelsinstitut och utbildade sig senare till eventkoordinator på Folkuniversitetet. Hen
 söker nu en liknande roll som tidigare, som VD-assistent eller Office Manager. Hen är en riktig teamplayer och tycker det är viktigt med gemenskap och trevlig stämning på arbetsplatsen!

TILLGÄNGLIG: Omgående

LÖNEANSPRÅK: 28 000 kr/mån


tillgänglig kandidat
Assistent med bred erfarenhet

Kandidaten har en lång erfarenhet från service inom olika områden och branscher genom åren och har haft roller såsom kontorist, avdelningssekreterare och materialanskaffare.
Efter 10 år på samma bolag ville hen prova något nytt och fick då en tjänst som Konferensvärdinna/Receptionist på ett hotell.

Kandidaten brinner för service och administration. Hen andas lättsamhet och är en glad och öppen person. Kandidaten har driv, är prestigelös, lösningsorienterad, tycker om att arbeta med människor och drivs av sin nyfikenhet i arbetet.


TILLGÄNGLIG
: Inom 1 månad

LÖNEANSPRÅK: 35 000 kr/mån 


Assistent med språkkunskaper i finska och spanska
tillgänglig kandidat

Kandidaten började sin karriär som bokningsassistent och har efter detta arbetat i flera olika områden inom administration och service. Bland annat har hen arbetat som ambassadörssekreterare, receptionist och administrativ assistent på ett stort internationellt bolag. Kandidaten har en bredd inom administration och service och har erfarenhet inom flera olika branscher. Hen har flytande kunskaper i finska och spanska och en Fil.kand. i Filosofie från 2018.

Kandidaten inger ett härligt och glatt intryck. Hen är en engagerad och ansvarsfull medarbetare som får saker att hända och drivs av att ge den bästa servicen.

TILLGÄNGLIG: Omgående

LÖNEANSPRÅK: 33 000 kr/mån


tillgänglig kandidat

Office Manager med erfarenhet att stötta medarbetare och ledning

Kandidaten har de senaste åren arbetat som Office Manager inom Professional Services. Hen är van att stötta medarbetarna med allt administrativt samt komplex resekoordinering samt ha ett övergripande kontorsansvar inklusive budgetansvar. Hen har utvecklat och skapat samtliga administrativa rutiner och byggt upp en väl fungerande administration. Kandidaten har även hjälpt vissa delägare med möteskoordinering samt haft funktionellt ansvar för en kontorsassistent.

Kandidatens nästa steg är en Executive Assistant roll där hen får möjlighet att arbeta lite närmre kärnan av en verksamhet. Hen har dessutom nyligen avslutat en projektledarutbildning på Berghs School of Communication.

Kandidaten ger ett energifyllt intryck, orädd på ett positivt sätt och är van att arbeta med många parallella uppgifter och arbeta proaktivt. Hen är snabb och effektiv och har lätt att se helhetsperspektivet. Hen har pondus och är framåt och trevlig med härlig energi. Öppen för både rekrytering och bemanning.

TILLGÄNGLIG: Omgående

KOSTNAD: 620 kr/tim 


Receptionist med fyra års erfarenhet av service
tillgänglig kandidat

Kandidaten har de senaste åren studerat parallellt med att arbeta del- eller heltid i reception, där hen haft hand om en hel del administration. Hen är van att ge service och fungerar i olika typer av miljöer och är prestigelös, en teamperson, stresstålig och lugn. Kandidaten har bott och studerat utomlands och talar och skriver mycket bra engelska och svenska. Har goda kunskaper i Office programmen och trivs i en roll där hen får vara delaktig och ha många olika arbetsuppgifter och kontakter! Representativ, bra energi och positiv inställning. Öppen för både rekrytering och bemanning.

TILLGÄNGLIG: Fr.o.m 1 september

KOSTNAD: 429 kr/tim


tillgänglig kandidat
Receptionist med erfarenhet av administration

 

Kandidaten har ca fyra års erfarenhet av receptionsyrket där hen haft en bred roll och även hanterat en del administrativa uppgifter. Hen är en riktig ”doer” och en serviceperson. Strukturerad och särskilt bra på att prioritera i en hektisk miljö. Hen är lösningsorienterad och van att arbeta i samarbete med andra. För hen är det viktigt att vara välkomnande och omhändertagande, att ge kvalificerad service med ett leende på läpparna även om det blåser hårt runtomkring. Kandidaten är van att arbeta i olika program och trivs väldigt bra i en ”uppstyrd” och representativ miljö. Kandidaten upplevs mogen och ansvarsfull och passar för en tjänst inom Reception med inslag av administration.

 

TILLGÄNGLIG: Fr.o.m 1 september 

LÖNEANSPRÅK: 25 000 kr/mån


Ambitiös koordinator tillgänglig omgående
tillgänglig kandidat

Kandidaten har en lång erfarenhet från service inom bland annat hotell – och mediabranschen. Karriären inleddes som receptionist och därefter receptionschef. Efter några år bytte kandidaten bransch och började då arbeta som tv-planerare. I sin senaste tjänst har kandidaten haft en koordinerande roll inom en väletablerad hotellkedja.

Kandidaten ger ett mycket trevligt intryck och brinner för service och problemlösning. Hen är ambitiös, positiv, serviceminded och drivs av att lösa problem. Kandidaten beskriver sig själv som en person som får saker att hända med ett leende på läpparna.

TILLGÄNGLIG: Omgående

LÖNEANSPRÅK: 29 000 kr/mån


tillgänglig kandidat
Junior receptionist/administratör med glimten i ögat

Denna kandidat ger ett mycket trevligt intryck och har cirka 1,5 års erfarenhet inom reception. Under studietiden har hen arbetat som butiksmedarbetare och har god serviceförmåga. Kandidaten upplevs som en social och glad person som gillar kundkontakt och administrativa arbetsuppgifter. Hen har lätt till skratt och sprider en positiv energi.

Kandidaten söker nu en mer administrativ roll, men gärna med kundkontakt. Hen gillar att samarbeta med andra och trivs i internationella miljöer.

 

TILLGÄNGLIG: Omgående 

LÖNEANSPRÅK: 26 000 kr/mån

 


 

 


Annars är du såklart varmt välkommen att kontakta din kontaktperson på Jurek eller ringa oss direkt!

Tel. 08-525 01 800

Biblioteksgatan 11, STOCKHOLM

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

VÄLKOMMEN

kartastockholm
kartagöteborg
kartamalmö
kartasundsvall