Tillgängliga Ekonomer i Göteborg – Jurek Rekrytering & Bemanning
KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 46 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Carlsgatan 3
211 20 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se

Tillgängliga Ekonomer i Göteborg

 

Låt Jurek hjälpa er att hitta er nästa EKONOM

Här nedan presenterar vi några utvalda ekonomer som finns tillgängliga för uthyrning i Jureks nätverk just nu. Varmt välkommen att höra av er till oss om ni är på jakt efter någon av föreslagna kandidater eller om ni vill ha hjälp att hitta något helt annat. Vi hjälper även till att rekrytera och bemanna inom Juridik, HR, Administration och Marknad.


 

Erfaren EKONOMIASSISTENT som gärna arbetar med redovisning i en ansvarstagande roll:


Kandidaten har en kandidatexamen inom ekonomi och har arbetat som redovisningsekonom med ansvar för ekonomin på ett medelstort aktiebolag. Kandidaten har även arbetat som löngarantihandläggare och ekonomiassistent med ansvar för kundreskontra. Kandidaten trivs bra i en ansvarstagande roll och letar nu efter mer utvecklingsmöjligheter. Kandidaten är trespråkig och har erfarenhet av reskontra, månadsavstämningar, bankavstämningar, kundbetalningar, stöttat upp vid kreditbedömningar etc

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Kund- och leverantörsreskontra
Inbetalningar
Påminnelser/krav- och inkassohantering
Månadsavstämningar
Utländsk valutahantering
Förberedelse av årsredovisning
SAP, Visma (administration), SPCS, Caterpillar, MS Office

Tillgänglig:  1/3 – 2018

Pris: 450 kr/h


 
Trevlig och ambitiös EKONOM med internationell erfarenhet:

 

Kandidaten började sin karriär som redovisningskonsult och har även arbetat som revisor på ett stort bolag. Kandidaten har även under 17 år arbetat som Ekonomichef och suttit med som ledamot i styrelsen samt haft ledaransvar för 3 medarbetare inom ekonomi, löner och inköp. Kandidaten har arbetat med upprättande av årsbokslut/årsredovisning, skatteberäkning, budget, likviditetsplanering, implementering av ekonomistyrning och interna kontrollsystem. Kandidaten har även varit utbildningsansvarig för ekonomipersonal.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Ekonomistyrning
Intern kontroll
Ledarskap
Revision
Redovisning
Bokslut och årsredovisning
Utbildning och implementering ekonomisystem
MS Office

Tillgänglig: Omgående

Pris: 745kr/h


 

Engagerad EKONOMIASSISTENT med erfarenhet av personaladministration:


Kandidaten började sin karriär som ekonomiansvarig för mindre bolag och hanterade reskontra, löpande redovisning, skattedeklarationer och månadsavstämningar. Har genom sin karriär tagit mycket ansvar och arbetar idag för ett större bolag. Kandidaten har både haft ansvar för bokslut, förberedelse för årsbokslut, ansvarat för lön åt cirka 110 personer, både på kollektiv- och tjänstemannasidan. Kandidaten har haft ett visst HR-ansvar med personalansvar för ungefär 80 personer, schemaplanering, medarbetarsamtal, kompetensutveckling etc.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Kund- och leverantörsreskontra
Löpande redovisning
Moms- och skattedeklarationer
Lön- och personaladministration
Månadsbokslut
Förberedelse för årsbokslut
Hogia, Navision, MS Office

Tillgänglig: 1 månads uppsägning

Pris: 420 kr/h



Glad och flexibel EKONOMIASSISTENT med goda kunskaper i SAP:


Kandidaten läst en utbildning på en yrkeshögskola till redovisningsekonom och har sedan arbetat för internationella organisationer med fokus mot både kund- och leverantörsreskontra i en klassisk ekonomiassistent roll. Kandidaten har även dokumenterat och skrivit en manual för arbetssätt på arbetsplatsen, arbetat med utgående betalningar och direktdebitering. Kandidaten har även arbetat förberedande mot bokslut och har goda kunskaper i språk.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Kund- och leverantörsreskontra
Betalningar
Avstämningar mot mer än 100 bankkonton
Avstämningar inför månadsbokslut
Behjälplig vid årsbokslut
SAP, Ifs, MS Office.

Tillgänglig: Omgående

Pris: 370 kr/h


 
Professionell REDOVISNINGSKONSULT med erfarenhet som CFO:


Kandidaten är utbildad civilekonom och har arbetat både inom den privata och offentliga sektorn. Kandidaten började sin karriär som ekonomiassistent och revisorassistent, har sedan arbetat som ekonomichef och CFO under de senaste 10 åren. Har erfarenhet av självständigt arbete inom ekonomin och har arbetat med löpande redovisning, kontakter med myndigheter, koncernredovisning, finansiell rådgivning, konsolidering, deklarationer, lönehantering, suttit som ledamot i bolagets ledningsgrupp etc.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Löpande redovisning
Månadsrapportering
Bokslut
Årsredovisning
Budget
Moms- och skattedeklarationer
Koncernredovisning
Lönehantering
Avtalsfrågor
Personalansvar
MS Office, Hogia, Navision, SCPS, Visma

Tillgänglig: Omgående

Pris: 570 kr/h


 

Trevlig och driven EKONOMIASSISTENT med erfarenhet av löneadministration:


Kandidaten har en lång erfarenhet av arbete som ekonomiassistent/redovisningsekonom för både större och mindre bolag. Kandidaten har även arbetat mycket administrativt och assisterat vid löneadministration. Kandidaten har erfarenhet av löpande bokföring, reskontra, bokslut, kreditbevakning, personaladministration och deklarationer. Har ambitionen att arbeta mer analyserande och vill se helheten i arbetet

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Kund- och leverantörsreskontra
Löpande bokföring
Månads- och årsbokslut
Koncernavstämningar
Skatt- och momsdeklarationer
Lön- och personaladministration
Movex, Maconomy, Hogia, MS Office, Outlook

Tillgänglig: 2 månader

Pris: 485 kr/h


 

Ambitiös EKONOMIASSISTENT söker nya spännande utmaningar:


Kandidaten började sin karriär inom kundservice och administration men övergick succesivt till arbetsuppgifter inom ekonomi. Har nu arbetat många år som ekonomiassistent för olika företag med arbetsuppgifter som löpande bokföring, reskontra, projektfakturering, varit behjälplig vid bokslut, löner, moms och skatter. Kandidaten trivs med varierande arbetsuppgifter och har vana av administration och kundbemötande.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Kund- och leverantörsreskontra
Projektfakturering
Stansning inför löner
Administration
Hanterat fakturafrågor
In- och utbetalningar
Påminnelsehantering
Visma, SPCS, Hogia, Baltazar, MS Office

Tillgänglig: 1-2 veckor

Pris: 368 kr/h


 

Erfaren REDOVISNINGSKONSULT söker ytterligare uppdrag:


Kandidaten har erfarenhet från finansbranschen och har arbetat med kreditbedömningar och haft mycket kontakt med myndigheter och budgetrådgivare. Började sedan arbeta som redovisningsekonom med ansvar för tre bolag i olika länder. Hade arbetsuppgifter som löpande bokföring, redovisning av skatter, momsdeklarationer, arbetsgivaravgifter, periodiseringar, kravhantering, månadsbokslut och förberedande för årsbokslut. Kandidaten har under de senaste åren arbetat som redovisningskonsult både på byrå och som inhyrd via egen firma.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Löpande bokföring
Kreditbedömning
Kund- och leverantörsreskontra
Moms- och skattedeklarationer
Kravhantering
Periodiseringar
Månads- och årsbokslut
Navision, Visma, Fortnox, Garp, Hogia, MS Office

Tillgänglig: Omgående för uppdrag på 50%

Pris: 550 kr/h


 

Driven och erfaren EKONOMIANSVARIG med många års erfarenhet som redovisningsekonom:


Kandidaten har under en längre tid arbetat som redovisningsansvarig för en större organisation med ansvar för fem bolag. Kandidaten har även arbetat en tid på redovisningsbyrå och har under de senaste åren arbetat som CFO och Ekonomiansvarig. Kandidaten har arbetat med uppföljning av projekt, månads- och årsbokslut, den löpande redovisningen och effektivisering av ekonomiska processer.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Löpande redovisning
Bokslut
Implementering av system
Årsredovisning
Löneadministration
Ekonomiska analyser
MS Office, Maconomy, IFS, Visma, Hogia, Agda

Tillgänglig: 3 månader, kan vara tillgänglig tidigare.

Pris: 690 kr/h


 

Strukturerad EKONOMIASSISTENT med erfarenhet från internationellt företag:


Kandidaten har gått en ekonomiassistentutbildning och arbetat länge med administration och ekonomi för olika företag. Kandidaten har erfarenhet från inskanning av leverantörsfakturor samt uppföljning och betalning av dessa samt varit behjälplig vid bokslut. Kandidaten har även hanterat inkommande inkassoärenden och påminnelser. Kandidaten har även arbetat mycket administrativt och tagit stort ansvar i sina åtaganden.

Kandidaten har erfarenhet inom följande:

Leverantörsreskontra
Registrering av kundfakturor
Behjälplig vid månadsbokslut
Administration
Projekthantering
Löneunderlag
MS Office, SAP/R3, Hogia, Visma administration, Briljant, Palette

Tillgänglig: Omgående

Pris: 379 kr/h



KONTAKT:

Har ni hittat en profil som passar eller vill ni ha hjälp att hitta en annan kandidat? Hör av er till er kontaktperson på Jurek eller så når ni oss på:

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

VÄLKOMMEN

kartastockholm
kartagöteborg
kartamalmö
kartasundsvall