KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 56 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Malmöhusvägen 1
211 18 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se
Jurek Rekrytering & Bemanning

Administratör till ideell organisation med internationell prägel

22-06-2017

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning
Som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med ett brett fält av olika uppgifter som främst kretsar kring dokument- och registerhantering i ett flertal olika system. Du kommer att ta fram och söka information till dokument, rapporter och presentationer. Du kommer publicera nya standarder, registrera nya kunder, uppdatera listor till projektledare och kunder och underhålla medlemsregistret. Du samarbetar tätt med projektledare och projektassistenter i olika ärenden. Som Superuser i en av våra programvaror ansvarar du även för introduktion av nya medarbetare i programvaran. Vi hoppas att du vill hjälpa oss att vidareutveckla och modernisera rutiner och metoder kontinuerligt och även vara delaktig i andra interna projekt.

Vem är du?
Vi söker nu en kvalificerad administratör som brinner för ordning och reda. Du tycker om att hantera stora informationsmängder och har en god vana av att förhålla dig till regelverk i olika format. Som person är du noggrann, prestigelös och har en god samarbetsförmåga. Du tar egna initiativ och har ett stort tålamod. Du trivs med att ge förstklassig service och hjälpa andra. Samtidigt som du tycker om att arbeta administrativt och repetitivt, har du också en förmåga att komma med initiativ på förbättringar.

Vi söker dig med minst tre års erfarenhet av administrativa sysslor sedan tidigare, företrädesvis där du har arbetat med databaser och informationshantering. Du har en mycket god systemvana, främst Word och Excel, men gärna även av Adobe, Access, Indesign och XML. Tidigare erfarenheter från CRM-system är också mycket meriterande.

Du erbjuds
Du erbjuds en tjänst i en väldigt spännande verksamhet i en internationell miljö. Du kommer att få bred förståelse för samhällsfrågor och insyn i olika produkter som finns inom många områden i samhället. Du ges stora möjligheter att utvecklas personligt likväl som professionellt.

Tjänsterna ingår i vår konsultverksamhet och är initialt en inhyrning på 6 månader med målsättning att därefter bli anställd direkt hos vår kund. Tjänsten är på 100 % men vår kund tillämpar sommartider med kortare arbetsdagar under sommarmånaderna. På en intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten.

Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Paulina Stjernström på paulina.stjernstrom@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Start
Omgående

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning:
Tillsvidare Heltid

Kontakt:
Paulina Stjernström
paulina.stjernstrom@jurek.se

VÄLKOMMEN