KONTAKT
X
STOCKHOLM
Biblioteksgatan 11
111 56 Stockholm
Tel. 08-525 01 800
info@jurek.se
MALMÖ
Malmöhusvägen 1
211 18 Malmö
Tel. 040-602 76 40
info@jurek.se
GÖTEBORG
Kungsgatan 17
411 19 Göteborg
Tel. 031-712 83 40
info@jurek.se
SUNDSVALL
Storgatan 29
852 30 Sundsvall
Tel. 060-616 403
info@jurek.se
Jurek Rekrytering & Bemanning

Office Coordinator till IT-bolag i centrala Stockholm

06-12-2017

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en erfaren Office Coordinator till ett spännande IT-bolag i centrala Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på sex månader, med chans till förlängning eller överrekrytering därefter.

Som Office Coordinator hos vår kund har du det övergripande ansvaret för det dagliga arbetet på kontoret. Du ser till att lokalerna varje dag är representativa och att städning, inköp och service fungerar. Du kommer driva och genomföra bland annat jul- och sommarfester samt olika kundevent. Arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Driva, planera och genomföra kontorsmöten, event och kundaktiviteter.
• Ta emot besökare, utveckla processer, posthantering, inköp av kontorsmaterial, stöd vid resebokningar.
• Stöttning vid utbildningar, event och interna konferenser
• Administration gällande mobilabonnemang för nyanställda, stöttning vid nyanställningar, inköp av presenterar till medarbetare.
• Du är en kulturbärare som aktivt arbetar med att bygga en "vi"-känsla och en samhörighet bland de anställda.

Tjänsten är mycket varierande och du kommer arbeta både högt och lågt. Rollen innebär även dagliga ad hoc- uppgifter, samt många interna och externa kontaktytor. Du kommer även att vara en backup för kontoren i Uppsala och Västerås.

Vem är du?
Vi söker dig som har minst 2-4 års erfarenhet av en liknande roll. Du har erfarenhet av att självständigt driva projekt och event och är en van administratör. Det är meriterande, men inte ett krav, av erfarenhet från konsultbranschen.

Du brinner för service och är prestigelös i ditt arbete. Vi ser att du är en positiv person med ett stort inre driv. Du tycker om att självständigt driva olika projekt och kommer gärna med nya idéer på förbättringar. Vidare är du mycket självständig och ansvarsfull i ditt arbete.

Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet, och har du erfarenhet av affärssystem sedan tidigare är det meriterande.

Du erbjuds
Du erbjuds en spännande och kvalificerad tjänst som Office Coordinator hos ett bolag i IT-branschen. Detta är en utmanande roll där du kommer ha mycket möjligheter att påverka och komma med egna idéer. Kunden sitter i fina lokaler i Vasastan i Stockholm. Arbetsmiljön präglas av en framåtanda, ett högt tempo, snabba beslutsvägar och flexibilitet.

Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet och är initialt ett konsultuppdrag på sex månader, med chans till förlängning eller överrekrytering därefter. På en intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten.

Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Paulina Stjernström på paulina.stjernstrom@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

 

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning:
Visstid Heltid

Kontakt:
Paulina Stjernström
paulina.stjernstrom@jurek.se

VÄLKOMMEN